-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

No

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Prepovedano kopiranje vseh vsebin in fotografij brez dovoljenja avtorice. Zagotavlja Blogger.

Preišči ta spletni dnevnik

Pica!!! (iz filca)



Tik pred tem, da gre v pečico.


Mocarela, paradižnik, šunka, paprika, gobice, suha salama, bučke, bazilika in sir.





"Zdaj slikaj, mama!"


Pica! Ja, pred časom mi je sin redno "kuhal" pice in torte, pa sem se odločila, da še jaz njemu skuham kakšno tako za večkratno uporabo. Ideje sem pobirala iz spleta. Večinoma so se ponavljale, tako da niti nima smisla, da delim povezave. Daleč najbolj všeč pa mi je bila tale, od katere sem skopirala papriko in baziliko. Bučke so čisto moj izum. Imela sem nekaj težav pri izbiranju filca, saj sem bolj kot ne omejena na spletne nakupe (pa tudi sicer sem bila razočarana nad skopo ponudbo barv in odtenkov). To marelično testo je uradno bež, da ne bo kakšne pomote (ja, trikrat sem preverila šifre, res je bež). Robove pice sem malce osenčila z rjavo in črno voščenko, kar je, skupaj s paradižnikovo omako, precej popravilo vtis. Posamezen kos pice sem naredila tako, da sem iz prepognjenega filca formata A4 urezala največji možen enakostranični trikotnik. Zašila sem obe stranici ter proti tretji, ki jo je tvoril pregib, malce zavila, da sem dobila krivino. Tu bi bila lahko morda bolj pogumna, a nisem želela izgubiti lepega roba. Zarezala sem v sredino ene plasti. Toliko, da sem dobila odprtino, skozi katero sem filc obrnila in ga ponila s polnilom. Odprtino sem prekrila tako, da sem čez našila rdeč filc, paradižnikovo omako. 

Nekaj rezin paradižnika me še čaka, saj so namreč šivalnemu stroju tako všeč, da jih je začel kar požirati. Žal mu jih ne privoščim in še bolj žal mi je, da gre na roke strašno počasi. Na čakanju imam tudi pršut. Počasi bo res vse ... Je očitno, kajne, za koga je ta igrača? ;)



QuickEdit

You Might Also Like

2 komentarja:

  1. Waw, res pohvalna tale pica! Ful dobro zgleda, kot prava!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ja, kakšno vezenje, npr. paradižnikovih semen bi dalo piko na i ... Ja pa preveč vsega. Kadar jo ponudim večina dodatkov ostane kar v omari, sicer je nemogoče pospraviti stanovanje :P Šola za drugič ;)

      Izbriši

xxxx
aaaa Arhiv spletnega dnevnika

Follow @zogice.in.kravate