-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

No

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Prepovedano kopiranje vseh vsebin in fotografij brez dovoljenja avtorice. Zagotavlja Blogger.

Preišči ta spletni dnevnik

Košara različnih tkanin


KjedrugjekotpapriKylie sem našla košaro s krpicami različnih materialov. Pograbila sem škarje in nekaj ostankov bambusa in bombaža, iz omare sem privlekla svoje skoraj odslužene lanene hlače (za katere ne vem, kdaj sem jih nazadnje oblekla), volnene prekrivne hlače, ki so utrpele mojo lenobo (beri pretoplo vodo in/ali centrifugo) ter si priskrbela svilen robček. Zašila sem jih v kvadrate. Ker jih nameravam uporabiti tudi kasneje, sem iz vsakega materiala naredila po dve krpici.




D je bil navdušen, še posebej mu je bila všeč svila. Po kratkem srečanju z D usti, je kar kapljalo iz nje. Rad je raziskoval (z usti). Košaro sem predstavila še P. Posamezno krpico sem mu dala v roke, ter ga z le-to pobožala po roki in lico. Tudi on se bo še vrnil, tudi on ... Vredno hlač.
QuickEdit

You Might Also Like

Ni komentarjev

Objavite komentar

xxxx
aaaa Arhiv spletnega dnevnika

Follow @zogice.in.kravate