-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

No

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Prepovedano kopiranje vseh vsebin in fotografij brez dovoljenja avtorice. Zagotavlja Blogger.

Preišči ta spletni dnevnik

Nalepke


Iz enega od mojih nabiralniško-nakupovalnih pohodov (ko kupujem stvari katere mi bodo "enkrat" prišle prav za otroka. V bistvu se vedno izkaže, da vse pride prav) sem prinesla okrogle nalepke ter jih dala na čakanje. Ko sem jih videla pri Montessori doma, mi je bilo jasno, da sem pozabila nanje. Tudi naše so iz Mullerja. So posamično nalepljene na povoščen papir in ne zgolj izrezane, zato jih ni težko odlepiti.

Kmalu je ugotovil, da so podobne obližem

Te dni jih je našel sam. Tiste, katere uporabljamo za označevanje hrane pred zamrzovanjem. Na njegovo prošnjo sem mu dala papir, izbrala pa sem barvnega.




Lepil je eno na drugo, jaz pa sem naredila napako in mu rekla, naj jih oziroma da jih lahko razporedi (še) po celem papirju. Prestavil je nalepljene, zaključil in ni se več vrnil. Nimam pojma, zakaj je to zletelo iz mene ...
QuickEdit

You Might Also Like

Ni komentarjev

Objavite komentar

xxxx
aaaa Arhiv spletnega dnevnika

Follow @zogice.in.kravate