-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

No

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Prepovedano kopiranje vseh vsebin in fotografij brez dovoljenja avtorice. Zagotavlja Blogger.

Preišči ta spletni dnevnik

Brisanje prahu iz listov rož


Naredila sem omelce za brisanje prahu iz listov rož. Katastrofalne fotografije. V bistvu gre za ljubko malo kepico volne. Prisežem. Priporočam v branje prispevek o tem, kako znajo biti oziroma kako so lahko majhni otroci nežni do predmetov, če imajo le priložnost za to. Ko sem izdelovala žogico, sem iz volne, vrvice, blaga in sukanca sčarala tole. 







Spogledovala sem se s tem. Je v bistvu precej bolj uporabno, kot zgleda. Listi orhidej so se lepo svetili (volna vsebuje lanolin), čisti listi pa so pomembni za uspevanje rastline (res res, brala o tem :) ). P-ju pa se ni zdelo tako imenitno kot meni. Nadgraditi oziroma preurediti moram njegove police s pripomočki za vsakdanje življenje (tako in tako v načrtu) in nanje bom umestila tudi omelce. Se pa bojim, da sem nanj že prenesla nekaj svoje brezbrižnosti do prebivalk naših okenskih polic.
QuickEdit

You Might Also Like

Ni komentarjev

Objavite komentar

xxxx
aaaa Arhiv spletnega dnevnika

Follow @zogice.in.kravate