-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

No

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Prepovedano kopiranje vseh vsebin in fotografij brez dovoljenja avtorice. Zagotavlja Blogger.

Preišči ta spletni dnevnik

Raziskovanje z magneti in še kaj


S P-jem sva ugotavljala katere predmete magnet privlači in katerih ne (tudi tukaj). Ponudila sem mu magnetno palico in več predmetov, ki jih magnet privlači ter samo nekaj tistih, ki jih ne. Kasneje sem mu jih, skupaj z dvema košaricama, pripravila še več, da jih je lahko sam razvrščal. 









V plastenko sem narezala kosmate žičke in jo močno zaprla. Ko se je P z magnetno palico približal žičkam, so sledile. Z veliko plastenko nisem bila zadovoljna, saj so žičke zaradi rebraste površine hitro odpadale. Poskusila sem s plastenko 1,5l Costelle in rezultat je bil boljši. Bila sem zahtevna in želela, da žičke v plastenki, kadar ta leži, poskočijo na zgornji del stene. Menjala sem za 0,5l plastenko Radenske, P pa se je naveličal :)




Do dejavnosti je kar malce zadržan. Sem računala na to, da bova hodila po stanovanju in preverjala vsak predmet, pa ni bil za.



Za konec sva še mešala barve s pomočjo plastične posode (embalaža sladoleda), magneta in kovinske matice. Magnet bi lahko bil močnejši oziroma stene posode bolj čvrste (težave z držanjem) in bolj ravne.



Ko se je naveličal mešati z magnetom, je zaprosil za čopič, kasneje pa nadaljeval s prsti. Dejavnost je zaključil z bodypaintingom obraza :)


QuickEdit

You Might Also Like

7 komentarjev:

  1. Anja, že en čas iščem magnet. Morda veš, kje bi ga dobila? Enega takega uporabnega za otroke in da mi ni treba kupit rotacijske luči, kot mi je predlagal trgovec v Obiju :)) Hvala!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kakšnega pa? Sem Googlala rotacijske luči, pa mi je še manj jasno, kaj pravzaprav iščeš :P Nimam pojma, kje bi sicer dobila magnete, ki niso ti pisarniški...

      Izbriši
    2. Tole sem šla šele zdaj pogledat. V Obiju sem spraševala po magnetih (pisarniški nimajo neke moči, da bi vlekli nase) in mi je trgovec predlagal, naj kupim rotacijsko luč, jo razderem in v njej je baje magnet (jaz si predstavljam, da neka luč npr. za na traktor - ki jo magnet drži na strehi).

      Izbriši
  2. Blog sem nasla pred casom, a ga "uporabljam" od prve objave naprej, ker so se starosti najinih skratov na tak nacin pokrile. :) No, in zdaj tudi sama iscem kaksen pameten magnet. Me zanima, ce se imate na voljo kaksen magnet iz Sveta otrok, da bi ga kupila. Ne bi kupovala celega kompleta, saj rabim le enega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, hvala za prijaznost, vendar sem sedaj ze dobila drug magnet. Hvala, hvala!

    OdgovoriIzbriši

xxxx
aaaa Arhiv spletnega dnevnika

Follow @zogice.in.kravate