-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

No

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Prepovedano kopiranje vseh vsebin in fotografij brez dovoljenja avtorice. Zagotavlja Blogger.

Preišči ta spletni dnevnik

Polivinil z mehurčki in veliko packanja


Imela sem dovolj. Poležavanja z bolnim D-jem in tega, da P ne dela "nič pametnega". Na dan sem potegnila mehurčkast polivinil, ki je v ta namen čakal v škatli na omari. Po tleh sem pogrnila rjuho, ki sploh ni stara, ampak drugega, tako velikega, nisem imela. Na rjuho sem položila polivinil, kote pa sem prilepila na tla z lepilnim trakom. Lonček rdeče barve, lonček modre, lonček pene za britje in čopiči. Najprej sva oblekla zaščitno haljo in preventivno sezula nogavice. Po parih minutah sva raje slekla vse, kar je imel na sebi. 


Lotil se je počasi, z nezaupanjem in tistim njegovim brezbesednim "a res lahko". Da bi ga opogumila, sem mu polila nekaj barve, dodajala peno za britje (s katero se tudi odlično cilja ;) ), mu pomagala, da se je dovolj umazal, proti koncu pa dodala še nekaj roza barve. Tako ali podobno packanje sem najbrž kdaj zasledila na An Everyday Story, tam veliko packajo :)


Slikal je, packal, polnil lončke ter se temeljito pobarval po celem telesu.




Mislim, da je zadnji čas, da si omislim barve na litre. In skladišče. In primernejšo podlago (oh, ko bi vsaj uporabila prstne barve, ki se sperejo).





P se je stuširal, jaz pa sem barvo popivnala z velikimi kosi papirja na roli v upanju, da bom prišla do nove zaloge ovojnega papirja. Zaradi pene se je barva, ko se je posušila, rahlo svaljkala. Utrdila sem jo z lakom za lase. Celofan morda vseeno ne bo odveč.





In dan je postal lepši ...
QuickEdit

You Might Also Like

2 komentarja:

  1. Pri vas ste res face, nam do takega packanja še veliko manjka ... Mami manjka, kakopak :) In še ovojni papir, bravo!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, mislim, da ni primerjave z vašim razmetavanjem papirja! :) Barve vsaj približno ostanejo na svojem mestu, medtem, ko se papir (in podobno) zavleče v vse možne kote. Kar pogumno, ni tako hudo ;) Pa hvala za idejo s papirjem... Sem že razmišljala o tem, pa kar ni bilo prave ideje, papirja in poguma. Še slednje premagam(o) ... ;) Če rabiš vzpodbudo glede barv, pa malo preleti http://www.aneverydaystory.com/ , mene vsakič popade slaba vest, ko vidim, kako se pri njih packa ... Glede ovojnega papirja - strašno škoda mi je bilo zavreči toliko barve :P ;)
      LP

      Izbriši

xxxx
aaaa Arhiv spletnega dnevnika

Follow @zogice.in.kravate