-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

No

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Prepovedano kopiranje vseh vsebin in fotografij brez dovoljenja avtorice. Zagotavlja Blogger.

Preišči ta spletni dnevnik

"Kapalkanje" ob svečkah


Brez elektrike (in vode in signala in vrtca) smo bili dva dni in pol v kosu, sicer pa šest dni funkcionalno. P je bil čez dan veliko zunaj (kar naenkrat smo vsi imeli več časa :-P ) in je ob adrenalinu, ki je ostal povišan po sankanju, izpustil popoldanski spanec. Ker sem ga želela malce umiriti pred večerjo, sem pograbila že več dni čakajoč pladenj s kozarčkom vode obarvane z barvo za živila, kapalko in držalom za milo ali protizdrsno blazinico (ne vem točno, to sem dobila, je pa iz Merkurja in prodajajo pakirane po tri). P je, kot že na Programu za otroke in starše (in mamice in bratce :-) ), s kapalko prenašal vodo iz kozarčka na priseske blazinice in nazaj. Dobro mu je šlo, potem pa je koncentracija popustila in obarvana voda se je začela izlivati iz priseskov. Ko sem jo brisala in pivnala sem se spomnila razširitve, ki sem jo pred časom (t.j. pred P-jem) videla v montessori okoljih, tudi v več atrijih. Šlo je za barvanje prtičkov oziroma, kar se tiče mene in ostalih katehistinj, za umiritev in vajo koncentracije. Otrokom sta bili ponujeni dve barvi in kapalki. Ko so napolnili priseske blazinice, so nanjo položili robček ali brisačko. Tekočina se je vpila in barvi lepo zlili. Nastali so lepi vzorci. Tako sva poskusila tudi midva in res je užival. Zaradi slabe svetlobe za fotografijo in sicer sem uspela ujeti samo eno brisačko. Prijetno, dokaj čisto, odlična vaja za triprstni prijem in koncentracijo. Pazite pri blazinici, saj priseski ne smejo biti premajhni in ne preveč skupaj (lahko so, ampak je težje narediti čisto majhne kapljice).






QuickEdit

You Might Also Like

Ni komentarjev

Objavite komentar

xxxx
aaaa Arhiv spletnega dnevnika

Follow @zogice.in.kravate