-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

No

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Prepovedano kopiranje vseh vsebin in fotografij brez dovoljenja avtorice. Zagotavlja Blogger.

Preišči ta spletni dnevnik

Naredi sam: globus


Le zakaj bi kdo doma naredil globus? :-P Jaz ga za otroka najbrž ne bi, če ne bi računala na to, da ga bom nekoč, ko zrasteta, odnesla v atrij. Na Katehezi dobrega pastirja imamo kar nekaj geografije, da kasnejše predstavitve umestimo v prostor in čas. V atriju imam zaenkrat običajnega, priporočen pa je tak z "gladko vodo" in "peščenim kopnim" (nasprotja). V Rayherju sem kupila kroglo (dve polkrogli) s premerom 20 cm in jo po sredini preluknjala z debelejšo slamico (11mm, Jysk), saj sem želela, da se globus enostavno in brez poškodb sname iz osi in natakne nazaj. Porezala sem slamico na ustrezno dolžino. Kroglo sem oblepila (kaširala) s papirnatimi brisačkami in Mekolom, saj nisem želela, da je stiropor na površini (nevarnost prask in poškodb). Posušeno sem v več slojih pobarvala z modro barvo za les, ki sem jo imela ravno pri roki.




Sestavljanko sveta imam najbrž toliko časa kot P-ja. Take uporabljamo pri katehezi (le da označimo Izrael). Izdelal mi jo je nekdo, ki je izdelal najbrž večino sestavljank slovenskih atrijev, pobarvala pa sem jo sama. Roza, oranžno in rjavo sem namešala sama, ostale (barve za les na vodni osnovi) sem imela. Celine iz sestavljanke sem prerisala na pavs papir, jih s pomočjo indigo papirja prenesla na brusni papir in izrezala. V prvem poskusu, ko sem poskušala prilepiti že izrezane premajhne celine na kroglo sem se naučila, da se dimenzije iz 2D na 3D malo spremenijo. Ponovila sem vajo in dodala korak kopiranja oziroma povečevanja na 122%. Uspešno.




In še stojalo. Prva točka je bila vrhunec mojega oblikovanja DAS mase. Vzela sem namreč kilogramski zavoj (manjšega nisem imela pri roki), ga razvila in ... in to je bilo to :) V naslednjem koraku sem v DAS maso pod kotom približno 23° (in 27') (pomagala sem si z geotrikotnikom) zapičila paličico (5 mm, Obi). Na paličico sem nataknila in prilepila predmet, katerega imena ne bi vedela, (je pa uporaben, ker ima luknjo po sredi,) ki mi ga je prijateljica prinesla skupaj s kroglicami, ki jih izdelujejo pri njej doma. Lahko bi uporabila kroglico ali kaj podobnega (domišljija in poznavanje domačih zalog krame ne škodi).




Celine sem z Mekolom prilepila na kroglo. Najbrž bo potrebnih še nekaj popravkov, sicer pa sem kar zadovoljna. Če bi delala še enkrat, bi se lotila drugače (še fotografije).


Globus sem neuspešno poskušala fotografirati med vrtenjem :) 
Preden je bilo duha in sluha o globusu, je P razločeval med kopnim, vodo in zrakom.
QuickEdit

You Might Also Like

Ni komentarjev

Objavite komentar

xxxx
aaaa Arhiv spletnega dnevnika

Follow @zogice.in.kravate