-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

No

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Prepovedano kopiranje vseh vsebin in fotografij brez dovoljenja avtorice. Zagotavlja Blogger.

Preišči ta spletni dnevnik

Rožice, predpasniki z rožicami in nizanje perlic ...


... tudi v domu brez punčk :) Lovila sem dve dejavnosti v en kader in vmes ugotovila neobičajnost prizora. D je pred tem našel moj mali predpasnik in želel je, da mu ga nadenem. Segal mu je od podpazduh do gležnjev. V njem je zadovoljno hodil po stanovanju in celo plezal po stopnicah. Vmes se je P, kot že zjutraj, lotil nizanja perlic (v Antusu sem kupila paket mešanih lesenih perlic) na vrvico s plastično šivanko. Kmalu je do mize prišel D in tudi on je želel delati. Ponudila sem mu paleto in papirnate cvetke, ki sem jih dobila ob zadnjem spletnem nakupu pri Rayherju (hvala :) ).



P je uspel nanizati vse perlice in s to prekrasno ovratnico ogrlico sem bila gotovo najlepša mama na svetu. Na mizi, pri njegovi levi roki ima letalo, ki ga je malo pred tem sam naredil iz škrobnih valjčkov.


Jutranje nizanje, najprej modre, nato rumene. Pižamo si je oblekel sam :)


Nanizal je kar nekaj "ogrlic". Sčasoma sem mu morala zamenjati vrvico za daljšo.


QuickEdit

You Might Also Like

1 komentar:

  1. Hoj, spremljam tvoj blog, super ideje in res lepi načini preživljanja prostega časa s tamalima. Pa seveda uporabne aktivnosti :) Lepo in ko moj otroček malo zraste, si kako idejo zagotovo sposodim. Pridna si, da se tako angažiraš :)

    OdgovoriIzbriši

xxxx
aaaa Arhiv spletnega dnevnika

Follow @zogice.in.kravate