-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

No

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Prepovedano kopiranje vseh vsebin in fotografij brez dovoljenja avtorice. Zagotavlja Blogger.

Preišči ta spletni dnevnik

Zakaj prirejanje



Če sem iskrena, sem imela prirejanje (in urejanje) kar nekaj časa popredalčkano pod razvrščanje* in se sploh nisem natančno ukvarjala s tem. V praksi ni take razlike (odvisno kako široko pogledamo, tako kot povsod, a ne). V prvi vrsti se mi zdi prirejanje/urejnje/razvrščanje odgovor na otrokovo globoko potrebo po redu. In že to mi je dovolj. V knjigi 100 dejavnosti za učenje branja po metodi Montessori, ki se mi zadnje čase spet valja po mizi (in rokah) tako lepo piše, da razvrščanje in urejanje predmetov otroku pomaga vnašati red v njegove misli in razum (stran 75).

D res rad prireja. Ko konča z delom, se mu obraz razvedri in zadovoljen odide naprej. Včasih si tovrstno delo najde kar sam :)

Več si (nujno) preberite v Mali šoli: Razvrščanje in Prirejanje in ujemanje.



* Na blogu je vse pod razvrščanje,  sicer imam lahko milijon oznak.
QuickEdit

You Might Also Like

Ni komentarjev

Objavite komentar

xxxx
aaaa Arhiv spletnega dnevnika

Follow @zogice.in.kravate