-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

No

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Prepovedano kopiranje vseh vsebin in fotografij brez dovoljenja avtorice. Zagotavlja Blogger.

Preišči ta spletni dnevnik

Kaj nastane, ko združimo VSE lesene kocke in "nekocke"?


Kaos, nered in še kaj :)

Še kar se igramo z lesenimi kockami. Potem, ko smo jim dodali lesene palčke (v bistvu sem jih vmes malo menjala, natur za barvne), je P prosil, če lahko dobi še več kock. Pravzaprav, če lahko dobi vse kocke. Pa sem za hec naredila točno to, poiskala VSE kocke. In to ne samo tiste ta barvne, pa ta lesene, pa ta naravne ... Ne, poiskala sem vse možne vstavljanke, zabijalčke, zibajoče se igrače, steze za frnikole (samo kocke za stebre, brez žlebov), vse lesene dele raznih igrač torej, potem pa seveda še kocke naraščajočih barv, mavrico, mavrične skledice in mavrične škatle ... Veliko so bile v uporabi ... Za naslednjič so nam tako ostali samo še kakšni geometrijski liki, obročki iz natikank in morda še preostanek steze za frnikole.



Najprej sta bila šokirana in sta kar gledala od kje mi vse to. Nekaj časa je trajalo, da sta se navadila na toliko kock. Sploh pospravljanje je bilo, hm, zanimivo. Najbolj, še posebej D-ja, so ju pritegnile kocke naraščajočih barv, ki sem jih sama pobarvala. D je kmalu našel prav tako kocko, v bistvu ostanek in jo z barvico pobarval po mojem vzoru. Seveda je moral svojo kocko pobarvati tudi P. To niso bile edine nebarvane in nelakirane kocke v košari in sta me kar malo presenetila, ker sta izbrala točno te. 



P-ju sem, povsem spontano, pokazala, kako lahko razvršča kocke po barvah. Čisto je bil navdušen in je naprej delal sam. Kako so lepe, enakih barv a različnih odtenkov ... V živo veliko lepše.


Vsak je našel kar nekaj možnosti za igro ... D si je običajno vzel mavrične škatle, a je uporabljal tudi druge kocke.


P je sestavil lokomotivo. Z vagoni, takimi za živali.






Seveda je bilo treba zgraditi tudi železnico ...


"Glej, tukaj železnica zavije!"





Do praga ...


... in še čez. Prosil me je za še za kamne, storže, Duplo kocke ... saj je želel železnico speljati v zgornje nadstropje. Predstavila sem mu svoje pomisleke glede pospravljanja, kar je umirilo njegove prošnje. Za to zadnjo kreacijo je uporabil popolnoma vse pripravljene kocke, pospravili smo jih pa skupaj (P večji del).


Veliko smo gradili: hiše, stolpe, reke, lavo, drevesa, hišice na drevesih ... Kocke in ostali razni gradniki so bili različnih dimenzij, včasih tudi skoraj enakih ali samo zelo podobnih. Presenetilo me je, kako je P popolnoma brez težav in zelo hitro izbiral ujemajoče se, enako velike, ko je to rabil.

Le kaj bomo še zgradili ...
QuickEdit

You Might Also Like

Ni komentarjev

Objavite komentar

xxxx
aaaa Arhiv spletnega dnevnika

Follow @zogice.in.kravate