-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

No

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Prepovedano kopiranje vseh vsebin in fotografij brez dovoljenja avtorice. Zagotavlja Blogger.

Preišči ta spletni dnevnik

Prstne barve na veliko


Velik kos papirja, razredčene prstne barve, čopiči, prsti, noge, kapalka, vodka, sol.



Čopiče je sam namočil. Ker so bili lončki prenizki in prelahki, je imel kar nekaj težav. Opomba sebi: drugič težje in višje kozarčke.










Ker sem želela preizkusit, kako se obnaša alkohol z barvo, sem mu nalila malo vodke v kozarček in poleg ponudila kapalko. Hitro se je začelo mešanje in barve (snov) so začele izginjati. Ampak za tole je bilo vredno:








Skoraj končni rezultat. Še kar se suši ...



Barve+alkohol.
Zmešano barvo sva polila po drugem kosu papirja in ga posula s soljo. Za kaj takega bi morale biti barve redkejše, vseeno pa zanimivo izgleda in če ne bi imel manjše ureznine na prstu, bi bila lahko to odlična senzorična dejavnost. 

Barve+sol.

QuickEdit

You Might Also Like

2 komentarja:

  1. No, pa sem šla še komentarje za nazaj prebirat :) Se nikakor ne strinjam s tistim zadnjič, sesalec doseže večino kotov, po steni pa ... :)
    Zbiram pogum!

    OdgovoriIzbriši
  2. :) Tokrat je bilo prvič, pa še ko sem pripravljala sem vedela, da se bo to zgodilo, ampak, ah ja... Prva nesreča, res, pa še ta je bila trapasta, ker sem mu pripravila res blizu stene. Ko je delal s senzoričnimi škatlami sem riž kljub sesanju še kar nabirala in nabirala...

    OdgovoriIzbriši

xxxx
aaaa Arhiv spletnega dnevnika

Follow @zogice.in.kravate